www.aquaris.com.pl

Aktualności

Wycieczki szkolne i pracownicze
    ZAPRASZAMY !!!
    Zapisz dziecko na basen !!!
    Uczymy pływać od 3 roku życia !!!

Praca dla pilotów wycieczek !
    Poszukujemy ludzi z pasją !

Strona główna

16.06.2016

Zespół Szkół Selezjańskich na Podhalu

Po śniadaniu pieszo wyruszyliśmy nad Morskie Oko. Po około trzech godzinach dotarliśmy do punktu docelowego. Było warto, bo widok był niesamowity! Trzeciego dnia po śniadaniu wybraliśmy się na spacer Przełomem Białki. Około godziny 13 udaliśmy się na termy w Białce Tatrzańskiej, gdzie aktywnie spędziliśmy 3 godziny. Wzięliśmy udział w zajęciach wodnego aerobiku, podczas ktorego świetnie się bawiliśmy. Wieczorem odbył się grill, na ktorym panowała świetna atmosfera. Ostatni dzień wycieczki  spędziliśmy zwiedzając Zakopane. Zobaczyliśmy skocznie narciarską i góralską chatę. Odwiedziliśmy Kaplicę Najświętszego Serca Jezusa na Jaszczurówce oraz muzeum. Przeszliśmy spacerem po Krupówkach. Bardzo męcząca okazała się podróż powrotna, która na szczęście minęła szybko.